کد خبر: ۳۰۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 06 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در طول سه سال دولت یازدهم میزان مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان 80 درصد افزایش یافت.
 
سیدتقی نوربخش اظهار کرد: اولین رسالت سازمان تامین اجتماعی، پرداخت به موقع مستمری است که به روز، پرداخت می‌شود و حتی یک روز از پرداخت آن تخطی نشده است. وی خاطرنشان کرد: البته با وجود رشد 80 درصدی میزان مستمری این افراد در طول سه سال گذشته، هنوز جبران مافات نکرده‌ایم.
 
نوربخش اظهار کرد: زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد میزان مستمری ماهانه پرداختی از سوی تامین اجتماعی 18 هزار میلیارد ریال بود اما اکنون به 33 هزار میلیارد ریال رسیده است. نوربخش ادامه داد: نمی‌خواهم پرداختی‌های این دولت را با دولت قبل مقایسه کنم اما در طول هشت سال دولت گذشته تنها 42 درصد رشد مستمری را شاهد بودیم و اینها نشان می‌دهد دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه برای تامین معیشت مستمری‌بگیران دارد.
 
نوربخش گفت: نقش تامین اجتماعی در پیشرفت‌ها و کارنامه دولت کاملا مشخص است؛ به‌طوری که یک‌چهارم بودجه تخصیصی کل کشور در اختیار سازمان تامین اجتماعی است. مدیر عامل تامین اجتماعی اضافه کرد: اگر بودجه دولت 20 هزار میلیارد تومان در طول ماه است پنج هزار و 200 میلیارد تومان آن در ماه به تامین اجتماعی تخصیص داده می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار