مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه مطرح کرد
مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه صبح امروز آیین افتتاح رسمی برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان برگزار می‌شود، گفت: همه فعالیت‌ها در استان در این هفته رنگ و بوی عاشورایی به خود می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 08 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،رضا موذونی اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌های هفته کودک امسال به‌علت مصادف شدن با ماه محرم، رنگ و بوی عاشورایی دارد و یک فرصت تربیتی برای خانواده‌ها، کودکان و جامعه به همراه دارد.

وی ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در این ایام را فرصتی برای شکل‌گیری هویت دینی در این قشر عنوان کرد و افزود: همه فعالیت‌ها در استان در این هفته رنگ و بوی عاشورایی به خود می‌گیرد.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلب توجه افکار عمومی و توجه به اهمیت و ویژگی‌های دوران کودکی را از اهداف برنامه‌های اجرایی هفته ملی کودک دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرای این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: بسیاری از بچه‌ها به نوحه گوش می‌دهند، اما متوجه کلام و مفهوم آن نمی‌شوند، لذا در این راستا بخشی از نوحه را پخش می‌کنیم و بعد از آن به توضیح واقعه کربلا، شخصیت‌ها به‌خصوص کودکان و نوجوانان این حادثه تاریخی می‌پردازیم.

موذونی از برگزاری ویژه برنامه‌ای گسترده در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ریاست کمیته هفته ملی کودک در استان به کانون پرورش فکری سپرده شده است و امروز در این مجتمع فرهنگی و هنری آیین افتتاح رسمی برنامه‌های هفته ملی کودک ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به شعار هفته ملی کودک در سال‌جاری با عنوان "کودکان تشنه‌اند"، گفت: همگرایی و هم‌افزایی بیشتر نهادهای متولی امور کودکان از اهداف این نامگذاری است.

وی ملاقات با کودکانی که پدرانشان شهید مدافع حرم هستند، شعر‌خوانی، تئاتر عروسکی به شیوه سایه‌ای با تکیه بر موضوع عاشورا و برگزاری مسابقه ویژه کودکان و... را در قالب برنامه‌های اجرایی این هفته عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار