مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: تمام نقشه های شهرستان زاهدان در سال گذشته به روزرسانی و در سامانه GNAF ثبت شده و آماده واگذاری این اطلاعات به شهرداری ها برای انجام خدمات شهری است.
کد خبر: ۳۰۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 08 October 2016
غلامحسین غلامیان روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی پست با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: ماموران پست هر سال اطلاعات را از درب خانه های مردم جمع آوری و در سامانه GNAF ثبت می کنند تا اطلاعات شهروندان به روز باشد.
وی تصریح کرد: این سامانه امکان سرویس دهی سریع و مطمئن را در حوادث یا مدیریت بحران بر اساس موقعیت جغرافیایی در اختیار دستگاه های دست اندرکار قرار می دهد.
وی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه تاییدیه کد پستی خودشان را دریافت کنند و نیازی نیست که به ادارات پست مراجعه و این کار کاملا به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی ادامه داد: این سامانه همچنین دسترسی سریع و آسان به نشانی استاندارد یا مکان جغرافیایی خاص را به شهروندان ارائه می کند.
مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: این سامانه از درج نشانی های نامعتبر در پرونده ها و بانک اطلاعاتی سازمان جلوگیری می کند.
غلامیان اظهار داشت: سال گذشته براساس نقشه گوگل 114 هزار مکان در زاهدان شناسایی و به تهران ارسال شده است.
وی تصریح کرد: بهنگام سازی اطلاعات هر 2 سال یک بار در نقاط شهری و هر چهار سال در نقاط روستایی سیستان و بلوچستان انجام می شود.
وی افزود: برای جابه جایی نامه ها با سه شرکت هواپیمایی در سیستان و بلوچستان قرارداد امضا شده که کار جابجایی مرسولات ارسالی را از طریق خطوط هوایی انجام می دهند.
وی بیان کرد: اداره کل پست سیستان و بلوچستان برای ارسال نامه و مرسولات از طریق 2 خط پروازی یکی در زاهدان و دیگری در چابهار اقدام می کند تا در کمترین زمان ممکن این بسته ها به دست گیرندگان آنها برسد.
مدیرکل پست سیستان و بلوچستان با اشاره به راه اندازی سامانه یکپارچه گفت: این سامانه به گونه ای عمل می کند که تمام اطلاعات فرستنده و مامور دریافت کننده به صورت آنی ثبت می شود.
غلامیان اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه شهروندان به راحتی می توانند از جزئیات نامه یا بسته ارسالی خودشان اطلاع پیدا کنند.
وی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال تعداد مرسولات ارسال شده از سیستان و بلوچستان به نقاط مختلف کشور، بیش از چهار میلیون و 472 مرسوله بوده است.

وی با اشاره به سامانه 193 در اداره کل پست سیستان و بلوچستان که به صورت شبانه روز در خدمت مشتریان است خاطر نشان کرد: در صورت
تماس با این سامانه ماموران این اداره کل به مکان مشتری مراجعه و بسته وی را تحویل و به مقصد مورد نظر ارسال می کنند.
وی ادامه داد: با این اقدام دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل پست برای ارسال مرسوله به مقصد نیست.
مدیرکل پست سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این اداره با همکاری اداره کل ثبت احوال کار توزیع کارت های ملی را انجام می دهد، گفت: توزیع شناسنامه در باجه های ثبت احوال از جمله اقدامات اداره کل پست است.
غلامیان اظهار داشت: هم اینک 37 ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده که بیشتر آنها در زاهدان فعال است.
وی بیان کرد: با هدف معرفی کالاها و تولیدات سیستان و بلوچستان، سیستم کالاپست در این اداره کل راه اندازی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار