معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان اردبیل از اختصاص جایزه ۱۰ میلیون ریالی به چهار شهروند اردبیلی به دلیل ثبت‌نام اینترنتی در طرح سرشماری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 09 October 2016

فریبرز دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرعه‌کشی کشوری طرح سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، تصریح کرد: از ابتدای آغاز به کار ثبت‌نام اینترنتی چهار شهروند اردبیلی برنده قرعه‌کشی شده و به هر یک ۱۰ میلیون ریال جایزه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تشویق شهروندان برای ثبت‌نام اینترنتی انجام می‌شود، اضافه کرد: تا پایان مهلت سرشماری اینترنتی یعنی ۲۴ مهرماه، تمامی افرادی که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند، در قرعه‌کشی مشارکت داده می‌شوند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان متذکر شد: این جوایز به دو شهروند اردبیلی، یک شهروند از بیله سوار و یک شهروند از مشگین شهر اختصاص یافته است.

دهقان با تأکید به اینکه تا پایان سرشماری احتمال اختصاص چهار سهمیه جایزه دیگر پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد:  انتظار می‌رود شهروندان با مشارکت اینترنتی در پیشبرد طرح سرشماری بخش دولتی را یاری کنند.

آمار ثبت‌نام به ۳۳ هزار خانوار رسید

وی در تشریح آخرین وضعیت سرشماری به ثبت‌نام ۳۳ هزار و ۳۶۰ خانوار متشکل از ۱۱۴ هزار و ۸۸ نفر اشاره و تصریح کرد: از کل ثبت‌نام کننده‌ها ۵۷ هزار و ۹۳۲ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۱۵۶ نفر زن هستند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان افزود: تاکنون ۸.۱۶ درصد خانوارها در استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند و البته این رقم کمی از میانگین ثبت‌نام کشوری با ۱۰ درصد، پایین‌تر است.

دهقان رتبه استان در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری را ۲۳ عنوان و اضافه کرد: در بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان نیز بیشترین ثبت‌نام اینترنتی با ۱۰ درصد در شهرستان خلخال ثبت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار