مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد گفت: 6 سرپرست خانوار استان یزد در مرحله دوم و سوم قرعه کشی جوایز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، برنده جایزه 10 میلیون ریالی این قرعه کشی شدند.
کد خبر: ۳۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدضیاء اولیاء  با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری در قالب اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند.
وی افزود: تاکنون سه مرحله قرعه کشی در بین خانوارهای ثبت نام شده در سرشماری اینترنتی انجام شده که در هر مرحله یکصد خانوار از شهرهای مختلف کشور برنده جایزه 10 میلیون ریالی شدند.
مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری یزد تصریح کرد: حمید انتظاریان اردکانی از شهرستان اردکان، جواد زارعی محمودآبادی از شهرستان میبد، هاشم ناظوری از شهرستان یزد، محمد زارع بزگ آبادی از گاریزات تفت، فریبا حمیدیان از شهرستان خاتم و حسین نیک فرجام از شهرستان یزد از برندگان این قرعه کشی هستند.
اولیاء گفت: پیش از این و در مرحله اول: دو سرپرست خانوار به نام های زهرا علوی و محمود عطاریان برنده جایزه قرعه کشی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شده بودند.
وی، درباره سایر طرح های تشویقی استان نیز اظهار کرد: اینترنت پرسرعت اغلب مردم استان یزد توسط دو شرکت مخابرات و پیشگامان تامین می شود و مشترکان این دو شرکت می توانند با ارسال کدهای آماری 12 رقمی و شماره تلفن ثابت خود، در طرح یک گیگا بایت اینترنت رایگان مشارکت کنند.
وی ادامه داد: مشترکان شرکت پیشگامان، کد آماری و شماره تلفن ثابت خود را به سامانه پیامکی 10006434 ارسال نمایند.
مسئول روابط عمومی سرشماری نفوس و مسکن 1395 یزد درباره مشترکان مخابرات هم گفت: مشترکان شرکت مخابرات یزد، کد آماری و شماره تلفن ثابت خود را در سامانه تلفنی 235 ثبت کنند.
وی درباره آخرین آمار ثبت نام اینترنتی تا روز یکشنبه نیز گفت: تا ساعت هفت صبح استان یزد با ثبت اطلاعات 70 هزار خانوار، جمعیتی معادل 230 هزار نفر و پیشرفت 20.6 درصد همچنان در جایگاه سوم کشور قرار دارد.
اولیاء افزود: 6 روز تا پایان سرشماری اینترنتی باقیمانده و این انتظار وجود دارد تا با مشارکت مردم استان در سرشماری اینترنتی به خصوص در شهرستان های یزد و میبد تا شاهد ارتقاء جایگاه یزد به رتبه های بالاتر باشیم.
سرشماری اینترنتی تا روز 24 مهرماه ادامه دارد و خانوارها می توانند در مدت باقیمانده، اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت نمایند و از هدایای این طرح بهره مند شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار