رئیس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: ۸۹ هزار نفر عضو بسیج فرهنگیان خراسان رضوی هستند.
کد خبر: ۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 05 May 2015
حسین نظیف در همایش بزرگداشت معلم در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه سال گذشته بیش از 30 عنوان برنامه و با دوازده سرفصل انجام شد،اظهار داشت: در پایان سال 93 تعدادکانون‌ها به 50 کانون و پایگاه‌ها نیز به 198 مورد رسید و در حال حاضر تمامی نواحی و مناطق استان دارای کانون و پایگاه بسیج سپاه امام رضا(ع) هستند.

نظیف پیرامون طرح آمایش سرزمینی تاکیدکرد: طرح آمایش سرزمینی با هدف گسترش رده‌های مقاومت بسیج برنامه‌ریزی شده‌ است و در راستای این هدف دو کانون بسیج خواهران در شهرستان‌های تربت حیدریه و سبزوار تاسیس شد.

وی‌ در زمینه تعداد بسیجیان فرهنگی در استان خراسان رضوی تصریح کرد: جمعیت هدف بسیج فرهنگیان در استان به 89 هزار نفر می‌رسد و لازم به ذکر است که بیش از 50 درصد همکاران فرهنگی تشکیل پرونده بسیج دادند.

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی معلمان را فرماندهان جبهه جنگ نرم دانست و بیان کرد: معلمان فرماندهان جبهه جنگ نرم و دانش آموزان افسران این جبهه هستند که برای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی به جذب، آموزش و حفظ انسجام نیازمند هستیم.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی علمی و پژوهشی معلمان، افزایش جذب نیروهای عادی و فعال و آموزش‌های روتین از جمله برنامه‌های تخصصی برای تقویت بسیج فرهنگیان خراسان رضوی است.

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت مقابله جنگ نرم آگاه‌سازی معلمان در این زمینه ویژه مقطع متوسطه برگزار می‌شود تا میزان مقاومت در برابر این جنگ فرهنگی افزایش یافته و دانش‌آموزان در دام این حقه‌های فرهنگی نیفتند.

نظیف در زمینه برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای جبل النور افزود: 17 اردیبهشت مراسم غبارروبی از مزار مطهر شهدای جبل النور با حضور بسیجیان فرهنگی و به منظور تجدید پیمان با شهیدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار