کد خبر: ۳۱۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 October 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده استان البرز میزبان 30 هزار زائر کربلا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم اربعین به مناسبت بزرگداشت اربعین حسینی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران کربلای معلی در این استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز میزبان 30 هزار نفر از زائران کربلا است، افزود: این استان میزبانی و مسؤولیت این زائران را دارد.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی تاکنون بیش از 2 میلیون نفر را برای حضور در این مراسم ثبت نام کرده است، افزود: در این راستا این ستاد در نظر دارد تا نیروهای کمکی را نیز به کشور عراق اعزام کند.

قنبرزمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پذیرایی و اسکان و امنیت زائران از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: در این راستا تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین امنیت،‌ پذیرایی و اسکان این زائران انجام شده است.

وی تأکید کرد: استان‌های مختلف کشور نیز هر کدام سهم ویژه‌ای را در پذیرایی از زائران دارند.

فرماندار شهرستان کرج تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه مراسم اربعین انجام شده است.

قنبرزمانی با اشاره به اینکه از توان و ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای میزبانی از زائران نیز استفاده شده است، افزود: تمام تلاش خود را برای برگزاری این مهم به کار خواهیم گرفت تا امسال نیز مراسم اربعین با شکوه خاصی برگزار شود.

وی برگزاری این مراسم را نمادی از انسجام و وحدت بین شیعیان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی هر چه بیشتر، امسال نیز مانند سال‌های گذشته این مهم به خوبی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار