کد خبر: ۳۱۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 16 October 2016


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان البرز در بخش تولید روند مطلوبی را طی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدرضا فیاض ظهر امروز در حاشیه ستاد رفع موانع تولید استان البرز اظهار داشت: دولت برای توسعه تولید و صنعت اقدامات مفیدی را انجام داده است و توانسته در این زمینه به توفیقاتی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه رشد صنایع و تولیدات می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی را در توسعه اقتصادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون باید با حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی به سمت پیشرفت اقتصادی نیز پیش برویم تا بتوانیم به رشد و توسعه بیشتر در کشور دست پیدا کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حمایت از واحدهای صنعتی باید به صورت هدفمند باشد افزود: البته نگاه وزارتخانه حمایت هدفمند از صنایع است، بنابراین در صورت تزریق سرمایه‌ای به واحد صنعتی یا تولیدی باید آن سرمایه در مسیر رونق تولید باشد.

فیاض با اشاره به اینکه مردم نیز از مهم‌ترین ارکان حمایتی در راستای توسعه تولید و صنعت به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: مردم نیز با خرید کالاهای ایرانی می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هیأت نظارت بر عملکرد صنایع بهبودیافته در استان البرز تشکیل شده است، افزود: این هیأت می‌تواند گامی اساسی در جهت رونق تولید استان و کشور محسوب شود.

فیاض تأکید کرد: این هیأت فرآیند پس از تزریق سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی را رصد می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه استان البرز در بخش تولید توانسته رشد مطلوبی داشته باشد، گفت: استان البرز در رده بالاتر از یک سوم قرار دارد و در بین 31 استان کشور عملکرد مطلوبی را در بخش تولید طی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار