کد خبر: ۳۱۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 19 October 2016


مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال صد درصد مراسلات خارجی از فرودگاه پیام را منوط به انجام پروازهای منظم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهری بعدازظهر سه شنبه در بازدید وزیر ارتباطات و تکنولوژی های نوین جمهوری آذربایجان از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، بر توسعه خدمات پستی در منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد و گفت: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

مهری به ضرورت ایجاد هاب پستی، پست لجستیک و پست الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد و گفت: مقدمات مربوط به این مهم در این منطقه فراهم شده است.

وی با اشاره به توسعه تجارت الکترونیک بین ایران و جمهوری آذربایجان، اضافه کرد: زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در این منطقه می تواند کمک قابل توجهی به توسعه تجارت الکترونیک کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ابراز امیدواری از اینکه فعالیت های تخصصی در فرودگاه پیام توسعه پیدا کند، گفت: انتظار می رود با این روند شاهد رونق فعالیت های پستی در این منطقه باشیم.

مهری به ظرفیت های فرودگاه پیام اشاره کرد و افزود: پروازهای منظم از مباحث با اهمیتی است که مورد توجه قرار دارد که در این صورت، صد درصد مراسلات خارجی از طریق فرودگاه پیام انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بر توجه به توسعه زیرساخت های مربوط به ارسال مراسلات خارجی از فرودگاه پیام تاکید کرد.

مهری با تاکید بر اینکه در بحث تجارت الکترونیک پست بانک به عنوان بانک عامل در نظر گرفته شده است، گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده امید است با توسعه فعالیت های مالی با سایر کشورها، رونق مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار