امام جمعه مرودشت گفت: مردم ارزشمدار این شهرستان اجازه اجرای برنامه‌های بی‌محتوا و به‌ دور از ارزش‌های اسلامی را در منطقه خود نمی‌دهند
کد خبر: ۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲ 06 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز این شهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این انقلاب مردم را از لجنزار بی‌بندوباری اخلاقی و بی‌عدالتی‌ها و ظلم نجات داد. امام‌ جمعه مرودشت افزود: باید اهداف انقلاب که همان باورهای اللهی و مبارزه با فساد بوده همواره پیش رویمان باشد و جلو افرادی که در این کشور با روش‌های غیرقانونی یک‌شبه میلیاردر می‌شوند و به دنبال برنامه‌های غیرارزشی هستند گرفته شود که خدای‌ناکرده از مسیرمان دور نشویم.
این مسئول در ادامه خطبه‌های نماز با اشاره به 19 بهمن‌ماه سالروز بیعت همافران با امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: این روز برجسته‌ترین اقدام نیروی هوایی در انقلاب بود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن تصریح کرد: این روز در حقیقت نصرت اعجازآمیز اسلام در ایران اسلامی است. احمدی بابیان اینکه این روز در کشور ما آغاز حرکت پرشتابی در پیشرفت در عرصه‌های مختلف بوده است اظهار داشت: امروز در سالگرد انقلاب اسلامی ماهواره فجر به فضا پرتاب شد که نشان از توانمندی روزافزون جوانان این مرزوبوم و باور توانستن است که از این انقلاب به‌دست آورده‌اند.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن با توجه به اسلام‌هراسی دشمنان و به دلیل نفوذ اسلام و شرایط منطقه و همچنین جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از مردم دعوت کرد تا حضور پرشور خود را بار دیگر به نمایش بگذارند.
احمدی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش منطقه‌ای ائمه جمعه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مبحث این همایش موضوع فرهنگی بود که بر لزوم توجه به آن تأکید شد. وی با اظهار تأسف از رشد کنسرت‌های موسیقی که به‌دوراز ارزش‌های نظام اسلامی است گفت: زیبنده سومین حرم اهل‌بیت (ع) نیست که با چنین برنامه‌هایی، جوانانی که باید به دنبال علم و ارزش‌های دینی و فرهنگی باشند را هدف بگیرند.
خطیب جمعه مرودشت تأکید کرد: اگر در این شهرستان نیز بخواهند چنین برنامه‌های بی‌محتوا و به‌دوراز ارزش‌های اسلامی را رواج دهند، به‌یقین مردم ارزش‌مدار مرودشت اجازه نخواهند داد. امام‌ جمعه مرودشت بار دیگر با تأکید بر جایگاه مسجد در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد: نباید توجه به زرق‌وبرق دادن مساجد باشد و از اصل حضور مردم فاصله بگیریم.
احمدی در پایان بر لزوم برپایی نماز جماعت در ادارات تأکید کرد و از مسئولان خواست تا در راستای ترویج فرهنگ نماز در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار