شهردار ورامین:
شهردار ورامین گفت: اجرا و بهره برداری هر چه سریعتر فاز دوم پروژه پل امام رضا(ع) ضروری است که باید از سوی راه آهن دنبال شود.
کد خبر: ۳۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 25 October 2016
علی حیدریان با اشاره به این نکته که اجرای فاز دوم پروژه پل امام رضا(ع) یکی از اولویت  های جدی مدیریت شهری ورامین است، اظهار داشت: پل امام رضا(ع) در دو فاز اجرایی می شود که هزینه های آن از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهد شد.

شهردار ورامین با اشاره به این نکته که تسریع در اجرای فاز دوم پل امام رضا(ع) یک ضرورت انکارناپذیر است، افزود: مدیریت شهری با جدیت این مهم را دنبال می کند که فاز دوم پل امام رضا(ع) هر چه سریعتر اجرایی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: اجرای پل امام رضا(ع) به شکل کنونی بر اثر مقاومت شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت پذیرفت، در غیر اینصورت پروژه ای با ویژگی های متفاوت در این نقطه شهری اجرایی می شد.

شهردار ورامین با تأکید بر این نکته که مدیریت شهری در راستای منافع شهروندان آماده هرگونه همکاری با شرکت راه آهن است، اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به منظور تسریع در اجرای فاز دوم پل امام رضا(ع) و در راستای منافع شهروندان با شرکت راه آهن همکاری لازم را انجام خواهد داد.

حیدریان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به اتمام رسیدن فاز دوم پل امام رضا(ع) باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار