رئیس هیأت پرورش‌اندام کرمانشاه:
رئیس هیأت پرورش‌‌اندام استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ساعت 14:30 مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در فضای پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات با حضور 10 تیم‌ برتر کشور تا فردا به طول می‌کشد.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین شیروانی امروز از فراهم بودن تمام شرایط برای میزبانی رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران در کرمانشاه خبر داد.

رئیس هیأت پرورش‌اندام استان کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه قوی‌ترین مردان ایران برای نخستین‌بار با حضور 10 تیم‌ برتر کشور از جمله البرز، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان و کردستان به مدت دو روز در فضای پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسؤول زمان برگزاری این دوره از مسابقات را ششم و هفتم آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، یادواره 9 هزار و 800 شهید استان و 11 شهید مدافع حرم امروز ساعت 14:30 در کرمانشاه برگزار می‌شود.

شیروانی برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران را در سه مرحله عنوان و بیان کرد: امروز برای مرحله مقدماتی دو آیتم و فردا دو آیتم دیگر برای مرحله نیمه‌نهایی و مرحله فینال که با حضور 6 نفر برگزار می‌شود، نیز سه آیتم تدارک دیده شده است.

رئیس هیأت پرورش‌اندام استان کرمانشاه آمادگی ورزشکاران کرمانشاهی را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: ورزشکاران استان سه ماه است که برای آمادگی در این دوره از مسابقات در اردو به‌سر می‌برند و هم‌اکنون از آمادگی خوب و چشمگیری برخوردار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار