در یکی از رسانه ها مطرح شد
خبری بر روی یکی از سایت ها انتشار یافت مبنی بر اینکه این مدیر کل کهگیلویه و بویراحمدی در استعفای وزیر مربوطه بی تاثیر نبوده است.
کد خبر: ۳۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 30 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،موضوع تغییر در مدیریت دستگاهها چیزی عادی و البته لازم است که معمولا مدیران بالادستی و پس بررسی ها به آن دست می زنند.
اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد چند وقتی است که مورد نقد قرار گرفته و در زمان هایی از تغییر مدیریت آن سخن به میان آمده است.
اما در جدید ترین مورد یکی از سایت های خبری ، با انتشار مطلبی ضمن اعلام اطمینان از تغییر مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کنار گذاشتن وزیر ورزش را بی ربط با این مدیر ندانسته است.
پیشتاز خبر نوشت:ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم از جمله ادارات کلی است که در سطح کشور و در مقایسه با دیگر ادارات کل استان ها از نمره قابل قبولی برخوردار نیست و روز به روز انتقادات از سوی فعالین عرصه های مهم ورزشی و سیاسی به این اداره کل که در راس آن مدیریت است شدت می گیرد.

بر اساس پیگیری های ویژه پایگاه اطلاع رسانی پیشتاز خبر شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که به زودی این اداره کل با مدیری جدید با برنامه های ویژه در راستای کمک به رشد و توسعه جامعه ورزشی این استان به کار خود ادامه و به فعالیت ها برای کمک به نجات ورزش استان سرعت می بخشد.

ایزدپور مدیرفعلی این اداره کل مرد نام آشنایی است که این روزها شاید جامعه ورزشی و یا بهتر است گفته شود درصد بالایی از ورزشکاران در استان از عملکر وی رضایتمند نیستند و در انتظار تدبیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب مدیر جدیدی هستند که بتواند نیازهای حداقلی آنان را برطرف نماید.

اکنون که تغییر مدیر این اداره کل به روزهای پایانی خود نزدیک است انتظار می رود جایگزینی انتخاب شود که حامل انرژی و پیام های خوب و اثر بخشی برای جامعه ورزشی باشد.

گفتنی است عملکرد مدیران استانی وزارت ورزش و جوانان در استعفای گودرزی وزیر اسبق این وازرت خانه بی تاثیر نبود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
یو هم وابی گپ؟
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
استعفای وزیر ربطی به استان ما نداشت ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار