مسؤول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان یزد از خانوارهای غایب در سرشماری خواست: برای ثبت اطلاعات خود و جمع‌آوری آمار دقیق در سطح شهرستان با ستاد سرشماری یزد تماس بگیرند.
کد خبر: ۳۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 30 October 2016

به گزارش تابناک یزد،فرزاد فیضی با اشاره به اینکه بخشی از خانوارهای یزدی هنگام مراجعه ماموران در منزل خود حضور نداشته‌اند، اظهار داشت: خانوارهای غایب پس از دریافت کد غایبی با ستاد سرشماری تماس حاصل کنند و مشارکت خود را در طرح سرشماری نفوس و مسکن تکمیل کنند.

وی بیان کرد: چنانچه خانوارهایی تا هنگام مراجعه مامور در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده‌ و کدآماری 12 رقمی در اختیار دارند، با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور) به سایت https://www.sarshomari95.ir وارد شده و کد آماری خود را ثبت نمایند.

فیضی بیان داشت: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور) به سایت https://www.sarshomari95.ir وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند.

مسؤول کمیته تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان یزد خاطرنشان کرد: ستاد سرشماری آمادگی دارد از ساعت 8 صبح تا 8 شب به صورت تلفنی و از طریق شماره تماس‌های 36209541 الی 3 خانوارها را در این زمینه راهنمایی کند.

وی با اشاره به اینکه ماموران سرشماری در مرکز استان یزد هر روز حتی در روزهای تعطیل کار سرشماری و ثبت اطلاعات آماری خانوارها را خانه به خانه انجام می‌دهند، افزود: خانوارهایی که در زمان حضور ماموران غایب بوده‌اند و این موضوع توسط مامور آمارگیر به آنها اطلاع‌رسانی شده در سریع‌ترین زمان ممکن با ستاد سرشماری شهرستان یزد تماس برقرار کنند.

فیضی عنوان کرد: کار مراجعه ماموران به درب منازل مردم در مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 تا 28 آبان ماه ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم شهرستان یزد همراهی و همکاری خوبی با ماموران آمارگیر داشته باشند و با در اختیار گذاشتن اطلاعات صحیح و دقیق، مسؤولان را در انجام برنامه‌ریزی‌های اصولی بر پایه آمار و اطلاعات صحیح همراهی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار