نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سیزده ابان روزدانش آموز از معلمان ودانش آموزان استان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهاتی دعوت کرد .
کد خبر: ۳۲۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 01 November 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سیزده ابان روزدانش آموز از معلمان ودانش آموزان استان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهاتی دعوت کرد .

سید ابوالفضل موسوی در این پیام آورده است : اینجانب و سایر مسئولان استان در روز سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز دوشادوش دانش آموزان و مردم عزیز این دیار درراهپیمای این روز فراموش نشدنی شرکت می کنیم تا همه با هم و یک صدا روحیه ایستادگی در برابر ظلم را به نمایش بگذاریم و بر این باوریم که شما نوجوانان دانش دوست و حق طلب چون گذشته از پیشگامان پایبندی به ارزش های انقلاب و پاسداری از خون شهدای گرانقدر می باشید.

در ادامه این پیام آمده است: از معلمان و دانش آموزان ارجمند برای حضور درراهپیمایی سیزدهم آبان ماه دعوت می نمایم که با هدف زنده نگه داشتن باور ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی سربند های مزین به نام ائمه اطهار (ع) را مهر پیشانی کرده و برای خلق شکوهی دیگر در تاریخ ایران پیش قدم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار