رئیس دانشگاه پیام نورلنده :امروزه چنین نشست هایی می تواند ما را در عرصه استکبار ستیزی کمک کند و خوشبختانه دانشجویان دانشگاه پیام نورلنده دراین زمینه موفق شده اند پابه پای سربازان اسلام حرکت کنند.
کد خبر: ۳۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 02 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد درابتدای این نشست دکتر طیبی رئیس دانشگاه پیام نورلنده ضمن خیر مقدم به دانشجویان ومیهمانان بیان داشتند؛ امروز دشمن از میادین فرهنگی وارد میدان شده ومقوله فرهنگ را برای ضربه به این مرزوبوم انتخاب کرده است غافل از اینکه دشمنان ما باید بدانند ما در سال های گذشته ثابت کردیم که دانشجویان وجامعه دانشگاهی ما بیدار است و با کمک رهبر فرزانه تمام راه های ورود اسکتباررابراین سرزمین بسته ایم.
رئیس دانشگاه پیام نورلنده افزود:امروزه چنین نشست هایی می تواند ما را در عرصه استکبار ستیزی کمک کند و خوشبختانه دانشجویان دانشگاه پیام نورلنده دراین زمینه موفق شده اند پابه پای سربازان اسلام حرکت کنند.
وی گفت :دشمنان ودررأس آمریکاییها بدانندچشمان دانشجوی ایرانی همیشه بیدار و با توکل بر خدا و داشتن رهبری فرزانه راه های سلطه وضربه فرهنگی بسته خواهد ماند.
درادامه نشست استکبار ستیزی دانشجوئی دانشگاه پیام نورلنده سرهنگ رضایی معاونت سیاسی سپاه شهرستان لنده با اشاره به نگاه تاریخ به استکبارستیزی و مباحث 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: خصوصیات و مولفه های جبهه استکبار : نیرنگ، تهمت و افترا، توهین تحقیر، توسل به زور، بدل سازی، جذب خواص، تحریم و... است؛ وی با اشاره به معنی اصطلاحی استکبار بیان کرداستکبار در اصطلاح قرآنی به معنی خود بزرگ بینی و در اصلاح کل به معنی نوعی سلطه گری فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی است که هیچکدام ازاین خصوصیات در سیمای درونی استکبار جهانی دررأس آمریکا درطول تاریخ تغییری نداشته است
ایشان در بخش دوم سخنان خود در باره قدرت های جهانی و جریان کاپیتالاسیون به بحث پرداختند ودراین راستا گفت:۳۶سال نگاه استکبارجهانی هیچ گونه تغییری دران حاصل نشد و آمریکا برای کشور ما همان آمریکایی ۳۶سال پیش است .
وی گفت :۳۶سال است برای ضربه به کشور ما ازسوی مجلس و دولت آمریکا بودجه تصویب می شو د و خوی اسکتباری همچنان بدون تغییردرحرکت است .ولی امروز درمیان شما دانشجویان این نوید را بدهم زمانی که تمام ابر قدرت های دنیا درجنگ تحمیلی هشت ساله به کشور ما حمله کردندباانکه انقلاب مانوپا بودملت و نظام ما سربلند واستوارایستادبا دست خالی اجازه ورود دوباره استکباررانده شده از این مرزوبوم را ندادوامروزکه این کشورخودکفا شده مطمئن باشید هیچ احدی نمی تواند چشم طمع به این خاک داشته باشد .
سرهنگ رضای درپایان نشست دانشجویان لنده گفت: شما جوانان و افسران مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان وظیفه دارید تا با ریشه یابی مسائل سیاسی روز و جریان‌شناسی‌ها، قدرت تجزیه و تحلیل و نیز کادر سازی برای مدیریت و آمادگی به کار در تمامی زمینه‌ها را بالا ببرید.
درحاشیه این نشست احمد علی کریمی زاده مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده درگفتگو باخبرنگار تابناک گفت:درسالهای ۹۴_۹۵ چهار اردوی جادی فرهنگی در روستاهای مونه ،شیتاب،ایدنک و بنه بلوط از طرف این دانشگاه برگزارگردیدهمچنین دانشگاه پیام نور لنده دارای ۳۵۰دانشجوی بسیجی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار