مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی در مدارس از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۳۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 02 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی که از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه جاری به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده در تمام مدارس استان قزوین در مناطق و بخش‌ها، برنامه‌های مختلف اجرا شده و در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: بازدید سازماندهی شده دانش‌آموزان مدارس استان قزوین از مجموعه سیزده آبان لانه جاسوسی سابق در تهران، برگزاری نشست‌های معرفی و بصیرتی، برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین از برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: تهیه نشریه دیواری انقلابی با موضوعات دانش‌آموز انقلابی، استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی در مدارس این استان، برگزاری مراسم صبحگاه و نواختن زنگ ایثار، مقاومت و شهادت در مدارس و ایجاد موج استکبارستیزی در زمینه ترویج اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی از سوی دانش‌آموزان مدارس از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین است.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام‌شده در هفته بسیج دانش‌آموزی نصب بیلبوردهای استکبارستیزی با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، بانک انصار و شهرداری‌ها در شهرستان‌ها و شهر قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه از عملکرد و فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان قزوین، دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تجلیل از فرزندان دانش‌آموز شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: تعداد 10 هزار جلد ویژه‌نامه معرفی بسیج دانش‌آموزی تهیه شده که در طول هفته بسیج دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان تمام مدارس، خانواده‌ها و مسؤولان توزیع شده است.

ابراهیمی مطرح کرد: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی در مدارس، برگزاری مرحله نخست عملی درس آمادگی دفاعی در مقطع متوسطه دوم و پخش سرودهای حماسی در مدارس استان قزوین از برنامه‌های اجرا‌ شده در طول این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: 3 هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس استان قزوین با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به اردوی تفریحی اعزام شدند و همچنین مجلات امیدان ویژه مقطع ابتدایی، پیشگامان ویژه متوسطه اول و پویندگان متوسطه دوم در بین دانش‌آموزان توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار