مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین:
مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین گفت: نشست تخصصی «رمان و تاریخ» با همکاری واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نادر مقدم سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واحد آموزش و پژوهش با همکاری واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری قزوین نشست تخصصی «رمان و تاریخ» با موضوع بررسی کتاب «روضه نوح» نوشته؛ حسن محمودی(نویسنده و منتقد ادبی) را در حوزه هنری قزوین برگزار می کند.

وی افزود: در این نشست کتاب «روضه نوح» با حضور نویسنده کتاب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مقدم سلیمی یادآور شد: محمودی در این رمان ۲۲۰ صفحه‌ای خود به داستان زندگی شخصیتی به نام نوح می‌پردازد که دانشجوی رتبه اول کنکور است اما مانند سایر همکلاسی‌ها و دوستانش عشق اعزام به جبهه های جنگ «در دوران دفاع مقدس» را دارد از آنجا که او تنها پسر خانواده است، مترصد فرصتی است تا خودش را به رفقایش در میدان نبرد برساند.

وی بیان کرد: «روضه نوح» بازنمایی فضایی از خانواده ایرانی درگیر با جنگ تحمیلی است. در این بین به خانواده‌های مهاجر و مشکلات پیش رویشان نیز پرداخته است. این کتاب توسط نشر ثالث، در ۲۲۰ صفحه و در قطع رقعی در سال ۹۳ به بازار کتاب عرضه شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین ادامه داد: این برنامه یکشنبه ۱۶ آبان، ساعت:۱۸ تا ۲۰ در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار