فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: اگر دستی به سمت مملکت اسلامی دراز شود بسیجیان آن را از بازو قطع خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 04 November 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل محبی ‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: امروز پیام دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا، بسیجیان و ارتشیان این است که تا جان در بدن داریم و تا بسیجیان در مملکت هستند دشمن به خواب و خیال هم نخواهد دید که کوچکترین نگاه چپی به ایران کند.
وی افزود: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب با خاک یکسان کردن حیفا و تل آویو یک شعار نبوده و نیست بلکه امروز تمام دنیا نظاره‌گر بخشی از توان دفاعی سپاه اسلام است که در سوریه و یمن به نمایش گذاشته شده است.
محبی ‌پور ادامه داد: امروز فرهنگ بسیج و بسیجی از چارچوب ‌های منطقه خارج شده و کسانی که به خلعت زیبای شهادت رسیدند حرکت انقلاب جهانی برای پیروزی قاطع بر دشمنان تا دندان مسلح را آغاز کرده ‌اند.
او بیان کرد: پیام اصلی رزمایش مدافعان حرم، اتحاد و اتفاق نظر تمام قوای نظام جمهوری اسلامی در قالب بسیج سپاه و ارتش است.
فرمانده سپاه ثارالله شیراز با یادآوری اینکه یک و نیم میلیون بسیجی در فارس وجود دارد، تصریح کرد: نزدیک به 15 هزار نفر از بسیجیان در رزمایش 13 و 14 آبان ماه در استان فارس شرکت دارند که از این تعداد نزدیک به ‌هزار و 500 نفر از بسیجیان گردان بیت ‌المقدس سپاه ثارالله هستند و به این ترتیب معادل 10 درصد از مجموع بسیجیان رزمایش از ناحیه ثارالله هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار