رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، نمادی از خشم خروشان ملت علیه استکبار است که بار دیگر ندای استکبارستیزی ملت ایران را رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رساند.
کد خبر: ۳۲۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی صابرماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نمادی از خشم خروشان ملت بزرگ ایران علیه استکبار است که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان انجام می شود.

وی افزود: این حضور بار دیگر ندای استکبارستیزی ملت ایران را رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رساند.

صابرماهانی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره)، آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است تأکید کرد: نوجوانان و دانش آموزان با شعار رسای «مرگ بر آمریکا»، نشان می‌دهند که دشمن را به خوبی شناخته و اجازه نخواهند داد خوی استکباری آنها هرگز در کشور جولان دهد.

این مسئول، هفته بسیج دانش‌آموزی را فرصتی مناسب برای شناخت شهید حسین فهمیده دانست و گفت: شروع این هفته با الهام از فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد که الگوی آن، شهیده فهمیده است آغاز شد.

وی ادامه داد: امروز آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی است که با راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان همزمان شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: این اقدام بزرگ سبب شکسته شدن هیمنه و هیبت آمریکا در جهان شد.

صابرماهانی در پایان با تأکید بر اینکه باید مهمترین نمادهای استکبارستیزی را در دنیای امروز شناخت تصریح کرد: با شناخت استکبار جهانی به ویژه توسط نوجوانان و جوانان، اسیر توطئه‌های دشمن نخواهیم شد که این امر به مانند تودهنی بزرگ و محکم برای دشمنان انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار