نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مسئولین مردم را درک کنند، گفت: هیاهوهای انتخاباتی مسئولین را از مردم غافل نکند.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت الله عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه امروز اولویت اول جهان اسلام مسئله فلسطین و آزادسازی قدس است، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره و اظهار کرد: مردم ، مانند همیشه با بصیرت و قدرت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار شرکت کردند.
وی افزود: نسل امروز با حضور در این راهپیمایی شعار مرگ بر استکبار را سر داد تا هماهنند جوان ابتدای انقلاب نشان دهد که پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده و با جدیت از آن حفاظت و حراست می‌کنند.
آیت‌الله عابدینی ادامه داد: شعار مرگ بر امریکا مبارزه با ملت امریکا نیست بله مبارزه با یک اقلیت یک درصدی است ک امروز ملت ما آنها را با نام مستکبرین می شناسند.
وی با بیان این‌که هر چه تهدید دشمن وسعت می‌یابد، تزویر، نیرنگ و دروغ‌هایش بیشتر نمایان می‌شود و جنگ‌افروزی‌اش نیز بیشتر می‌شود، یادآور شد: جنایت‌های امروز امریکا در منطقه و در کشورهای یمن، افغانستان، فلسطین، سوریه و عراق گویای این مطلب است و یک مسلمان وقتی این‌ها را می‌بیند شعار «مرگ بر امریکایش» از عمق جان خواهد بود.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه اربعین همواره برای مردم ایران بسیار مهم و دارای جایگاه بوده است، تأکید کرد: راهیپمایی مردم در بهمن 57 زمینه براندازی رژیم طاغوتی پهلوی را فراهم کرد و از همان روز مقدمات آزادسازی عتبات عالیت و شکل گیری بسیج مردمی در عراق فراهم شد.
وی با بیان اینکه امروز نیز نوبت به آزادسازی قدس است، ادامه داد: هدف بعدی و بسیار مهم شیعیان هدایت حماسه اربعین به سمت آزادسازی قدس است.
این مسئول با اشاره به اینکه امروز وضعیت مسلمانان فکری از لحاظ ذهنی و اندیشه‌ای و حتی توان رزمی و نظامی به قدری است که میتوانند با اتحاد و یک همدلی به دنبال آزادسازی قدس مقدس باشند، گفت: یقیناً قدس قبل از آن‌که آتش موشک‌های ما روشن شود، با حرکت مردمی آزاد خواهد شد و موشک‌های ما هم حامی و پشتیبان مردم خواهند بود.
نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه همه باید خود را برای برگزاری باشکوه اربعین آماده کنیم و تلاش کنیم هر سال این حضور و مشارکت گسترده‌تر، هوشمندانه‌تر و با نظم و انضباط بیشتری برگزار شود.
وی در پایان با اشاره به مشکلات موجود در کشور، یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ممکن است مسئولین تمام انرژس خود را صرف انتخابات کنند اما این نباید باعث شود که از مردم غافل شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار