نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم رشد اشتغال محور داشته باشیم باید به سمت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برویم.
کد خبر: ۳۲۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 07 November 2016
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم رشد اشتغال محور داشته باشیم باید به سمت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برویم.

نبی اله هزارجریبی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت گفت: طرح تکاپو یکی از طرح‌های وزارت کار است که به توسعه و ساماندهی کسب و کارهای خرد و خانگی و اتصال آن به بنگاههای کوچک و متوسط توجه می‌کند.

هزارجریبی گفت: برای اجرای این طرح ابتدا باید یک نیازسنجی صورت گیرد و نیازها بر اساس اولویت تعیین شده و هزینه‌ها در این راستا و هدفمند هزینه شود.

وی افزود: اشتغال یکی از بزرگترین معضلات کشور است که هر خانواده ای با آن درگیر است و به دغدغه تمامی مسئولان نیز تبدیل شده است و رفع این معضل نیز نیازمند مشارکت جمعی است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح تکاپو موجب رونق اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی خواهد شد و بخش های دیگر را نیز بهره مند خواهد کرد.

نبی اله هزارجریبی با عنوان این مطلب که میزان اشتغال دولتی در ایران در حال انفجار است، بر اجرایی کردن مسئله اقتصاد مقاومتی با محورهایی چون مردم مداری، عدالت محوری، درونزایی و برونگرایی که رهبر انقلاب ابلاغ کرده اند، تاکید کرد و افزود: باید اشتغال ما از این پس به سمت اقتصاد مقاومتی برود و ما نمی توانیم چشم امید به کار دولتی داشته باشیم.

وی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: مردم ما پتانسیل بالایی دارند، پس مشکل از سوی مردم نیست بلکه ما  مدیران باید مسیر را برای مردم تسهیل کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: پیگیر احداث و راه اندازی یک مجتمع فرهنگی رفاهی در استان خواهیم بود تا جامعه کارگری گلستان در فضایی مناسب قادرباشند از این امکانات رفاهی و فرهنگی بهره مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار