جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور در حالی به کار خود پایان داد که دانشجویان علاقه‌مند به این عرصه خواستار تشکیل شورای دانشجویی نشریات دانشگاهی به مرکزیت همدان شدند.
کد خبر: ۳۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 08 May 2015
درحاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور دانشجویان علاقه‌مند به این عرصه خواستار تشکیل شورای دانشجویی نشریات دانشگاهی به مرکزیت همدان شدند.

به گزارش فارس ، جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور واحدهای دانشگاه آزاد به کار خود پایان داد که این پایان با ارائه یک پیشنهاد همراه بود.

در این مراسم یکی از دانشجویان که مدیرمسئولی نشریه دانشجویی «چهاررنگ» را بر عهده دارد به نمایندگی از دانشجویان حاضر در این جشنواره با قرائت بیانیه‌ای خواستار تشکیل یک شورای حمایتی شد.

در این بیانیه از مسئولان اداره‌کل نشریات و ارتباطات فرهنگی دانشگاه آزاد در مرکز خواسته شد تا زمینه تشکیل شورای دانشجویی نشریات دانشگاهی غرب کشور در همدان فراهم شود.

این دانشجویان معتقد هستند این شورا با همفکری اعضای نشریات فعال واحدهای آموزشی دانشگاهی در استان‌های غرب می‌تواند زمینه‌ساز پویایی و نشاط فضای دانشگاهی و رشد و بالندگی افکار و ایده‌های خلاقانه و نو شود.

به پیشنهاد این دانشجویان این شورا، هر دو ماه یک بار در یکی از استان‌ها تشکیل جلسه داده و در هر فصل نیز یک فصلنامه مشترک با همکاری دانشجویان چهار استان همدان، کرمانشاه، کردستان و لرستان با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منتشر شود.

به پیشنهاد فعالان نشریات حاضر در جشنواره، شهر همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در غرب کشور و وجود امکانات سخت‌افزاری مناسب به عنوان دبیرخانه دائمی این شورا انتخاب شود و فعالیت خود را بعد از تأیید مسئولان کشوری آغاز کند.

گفتنی است جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام که به میزبانی دانشگاه آزاد همدان و از 14 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه آزاد برپا شده بود با اعلام نفرات و نشریات برتر به کار خود پایان داد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار