فرماندار رومشکان خبر داد:
فرماندار رومشکان گفت :روز ۲۴ آبان ماه ثبت‌نام و عضویت در کتابخانه‌‌ها برای عموم مردم به صورت رایگان انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۳۲۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 09 November 2016
به گزارش تابناک لرستان جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رومشکان روز به ریاست مهندس درمنان فرماندار شهرستان و با حضور اعضای این انجمن در محل فرمانداری رومشکان برگزار گردید.
فرماندار رومشکان در این جلسه به برگزاری مسابقه‌های کتاب و کتابخوانی در رده‌های سنی مختلف در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف تأکید نمود و افزود:علاوه بر برگزاری مسابقات و برنامه‌هایی از این دست،بحث بروزرسانی کتابها، و مهمتر از آن نظارت و پیگیری و فرهنگ‌سازی در میان جامعه از طرق مختلف،جهت نهادینه کردن فرهنگ‌ کتابخوانی در میان اهالی شهرستان لازم و ضروری است.
همچنین مهندس درمنان در ادامه بیان کرد که برگزاری جلسات(نظیر همین جلسه) فقط 5% در روند کتابخوانی میتواند تأثیرگذار باشد.و 95% دیگر به پیگیری، نظارت و فرهنگ‌سازی بستگی دارد.
 
حجت‌الاسلام امرایی نماینده امام‌جمعه شهرستان و مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در جلسه حضور داشت و ضمن بیان نکاتی در خصوص فرهنگ کتابخوانی،عنوان نمود که بخش سوری نیازمند یک کتابخانه می‌باشد.

طولابی مدیر کتابخانه عمومی شهرستان رومشکان نیز به مشکلاتی در این حوزه نظیر کمبود جا و مکان،و همچنین بودجه لازم اشاره نموده و خواستار همکاری لازم و هماهنگ سایر ادارات و نهادهای شهرستان در مقوله افزایش فرهنگ‌ کتابخوانی در میان اقشار مختلف مردم،شد.
طولابی در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی چنین بیان کرد:در این هفته مسابقات کتاب و کتاخوانی را برگزار می‌کنیم و در روز ۲۴ آبان ماه نیز ثبت نام و عضویت رایگان به صورت عمومی و برای همه‌ی رده‌های سنی خواهیم داشت.
همچنین طولابی ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های شهرداری شهر چغابل مرکز شهرستان،از فرماندار خواست که در تأمین جوایز و هدایا،به این نهاد کمک نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار