مدیر اداری، مالی و پشتیبانی ستاد سرشماری استان اردبیل از اطلاعات 70 درصد خانوارهای استان اردبیل در هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 12 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محمد حمل‌آبادی در جریان بازدید از روند سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اردبیل و مشگین‌شهر اظهار کرد: روند مطلوبی را در مراحل ثبت‌نام اینترنتی و حضوری سرشماری در استان اردبیل شاهد هستیم به طوری که همراهی و همکاری مردم در ارائه اطلاعات به آمارگیران در این مدت مناسب بوده است.

وی که به همراه معاون فرماندار اردبیل از روند سرشماری در روستای ثمرین اردبیل بازدید می‌کرد، گفت: در یک هفته باقی‌‌مانده از مهلت سرشماری انتظار می‌رود خانوارها همراهی و همکاری نزدیکی را با آمارگیران داشته باشند تا با ثبت دقیق اطلاعات بتوانیم از این اطلاعات در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های آینده استفاده کنیم.

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی ستاد سرشماری استان از اطلاعات 70 درصد خانوارهای استان اردبیل در هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد.

حمل‌آبادی با یادآوری اینکه در یک هفته آینده امیدواریم ثبت‌ اطلاعات 30 درصد خانوارها به سرانجام برسد، افزود: هم در محله سرشماری اینترنتی و هم حضوری صحت، دقت و صرفه‌جویی اولویت اصلی قرار گرفته و آمارگیران حتی در روزهای تعطیل نیز از ساعت هشت صبح تا 18 عصر اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌کنند.

وی همچنین در سفر و بازدید از روند سرشماری عمومی نفوس و مسکن به فعالیت 44 مأمور و آمارگیر سرشماری اشاره کرد و ادامه داد: در مشگین‌شهر نیز اطلاعات بیش از 70 درصد خانوارها و 80 درصد جمعیت این شهرستان جمع‌آوری شده و در سه حوزه توسط کارشناسان به ثبت رسیده است.

حمل‌آبادی بیان کرد: با بهنگام‌سازی اطلاعات حوزه‌های شهری و روستایی با سعی و تلاش آمارگیران در بیش از 253 آبادی و خود شهر مشگین‌شهر اطلاعات در حال جمع‌آوری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار