در پی شهادت شهید محسن خزایی در حلب، تعداد زیادی از مسئولان با خانواده وی دیدار و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر: ۳۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 13 November 2016

به‌دنبال شهادت شهید رسانه‌ای مدافع حرم محسن خزایی، تعدادی از مسئولان با خانواده وی دیدار و از آنها دلجویی کردند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: شهادت راه مردان خدا است و ایشان برای هدف مقدسی به شهادت رسیده‌اند که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این دیدار با حضور در منزل مادر شهید گفت: اخلاص، شهادت طلبی از مهمترین ویژگی‌های بارز شهید محسن خزایی بود که به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: مدافعان حرمی که در منطقه هستند به نیکی از این شهید بزرگوار یاد می‌کنند.

محسن خزایی 15 آذر سال 51 در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد، او در سال 74 به‌عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداو سیما آغاز کرد و سال 80 تا 82 فرمانده پایگاه بسیج شهید برخوردار بود و به‌خاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت که در سال 83 مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

شهید محسن خزایی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به‌عنوان مدیرخبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.

او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود، در بین رزمندگان مقاومت به مداحی اهل‌بیت(ع) می‌پرداخت.

وی دارای سه فرزند یعنی دو پسر و یک دختر است زینب دختر سه ساله شهید محسن خزایی، درحالی به دنیا آمده بود که پدرش در سوریه رشادت‌های رزمندگان را اطلاع‌رسانی می‌کرد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار