فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این افراد از صبح امروز تاکنون توسط پلیس شناسایی و از خروج آنها از مرز مهران جلوگیری شد
کد خبر: ۳۲۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری روز یکشنبه از شناسایی یک هزار و 500 زائر که بدون گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه کرده بودند، خبر داد و گفت: این افراد به شهرهای مبدا باز گردانده شدند.

 
وی افزود: روز گذشته نیز حدود 700 زائر بدون مدارک قانونی که قصد خروج از مرز و ورود به خاک عراق را داشتند توسط نیروهای پلیس مستقر در پایانه مرزی مهران شناسایی شده و به شهرهای خود باز گردانده شدند.
 
سردار یاری با بیان اینکه امکان خروج زائران بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران به کشور عراق وجود ندارد، تاکید کرد: از مردم درخواست داریم بدون همراه داشتن مدارک قانونی به مرزها مراجعه نکنند چون اجازه خروج به انها داده نمی شود.
 
وی یادآور شد: برخی از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به حمل مواد مخدر سنتی و صنعتی به مرزها و تلاش برای خروج از مرز دارند که پلیس با قاطعیت با این افراد برخورد و آنها را برابر قانون دستگیر و تحویل مراجع قضایی می دهد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری تعداد کمی از این افراد در مرز مهران توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پایانه مرزی خبر داد.
 
مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است .
 
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار