جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ازراه اندازی ایستگاه های فرهنگی درمسیر تردد زوارخبرداد وگفت:پنج تابلو20متری به ارتفاع سه متروپنج ایستگاه فرهنگی واستراحت گاه تاپایانه مرزی ایجادشده است.
کد خبر: ۳۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 14 November 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد:  اردوگاه های سپاه تمام امکانات رفاهی و وسایل خواب و استراحت زائران تامین شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تقسیم وظایف ستاد اربعین استان، علاوه بر اسکان، حمل و نقل مسافر و بار از مهران به پایانه و بر عکس بر عهده سپاه است که با استفاده از 500 تا 600 دستگاه وسیله نقلیه و حدود 50 تریلر لبه دار بخصوص در زمان برگشت زائران انجام می شود.

وی تاکید کرد: سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام متولی اسکان، حمل و نقل و فعالیت های فرهنگی زائران است که در بخش های دیگری چون تغذیه، برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی و خدمات پزشکی نیز حضوری فعال دارد و در صورت نیاز آماده همکاری با دیگر دستگاه ها و مجموعه های ستاد اربعین است.

حسینی ادامه داد: همچنین نمایشگر تلویزیونی بزرگ شهری به طول 20 متر و ارتفاع پنج متر و نیز سه سامانه بلوتوث و سامانه ارسال پیامک برای گوشی های هوشمند در این مسیر نصب و راه اندازی شده است که با استفاده از این ظرفیت های متعدد فرهنگی آداب سفر، معرفی یادمان ها، مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری استان، ادعیه، و... به زائران ارایه می شود.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت، توان و امکانات خود برای رعایت قانون و مقررات، کنترل مرز و ایجاد امنیت برای زائران و تردد آنها به دور از ناامنی استفاده خواهیم کرد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار