اولین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی یادواره 4000 شهید استان گلستان از شانزدهم لغایت بیست و دوم آبان ماه انجام شد.
کد خبر: ۳۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 16 November 2016
اولین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی یادواره 4000 شهید استان گلستان از شانزدهم لغایت بیست و دوم آبان ماه انجام شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه طی مصاحبه ای در این باره گفت: این مسابقات در بخش آقایان و خانمها در رشته های والیبال، فوتسال، دارت و تیراندازی در سالنهای شهید موسی رضازاده و کوثر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

مهندس علی قدمنان افزود: در رشته فوتسال که با حضور 9 تیم انجام شد، تیم دانشگاه علمی – کاربردی استان گلستان، تیم دانشگاه آزادشهر و تیم دانشگاه علوم پزشکی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته والیبال پسران، تیمهای دانشگاه علمی – کاربردی استان گلستان، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شرق گنبد مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تاکید کرد: در رشته فوتسال دختران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانست مقام قهرمانی را به دست آورد و تیمهای دانشگاه گنبد و دانشگاه علمی – کاربردی استان گلستان مقامهای دوم و سوم را تصاحب کردند.

وی یادآور شد: در رشته والیبال دختران، تیم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان قهرمان، تیم دانشگاه گنبد نائب قهرمان و تیم دانشگاه پیام نور گنبد سوم شد.

وی با اعلام اینکه فرشته اسدی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانست در رشته تیراندازی انفرادی به مقام اول دست یابد، تصریح کرد: تیم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مسابقات تیراندازی تیمی مقام نخست را به دست آورد و تیمهای دانشگاه آزاد کلاله و علوم پزشکی دوم و سوم شدند.

مهندس قدمنان اذعان کرد: در تیراندازی انفرادی پسران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مقامهای اول و دوم را به دست آوردند و دانشجوی دانشگاه آزادشهر مقام سوم را از آن خود کردند.

وی در ادامه افزود: در تیراندازی تیمی پسران، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزادشهر و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانستند مقامعای اول تا سوم را تصاحب کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه در پایان گفت: در رشته دارت دختران، تیمهای دانشگاه گلستان، دانشگاه گنبد و علوم پزشکی اول تا سوم شدند و در رشته دارت پسران نیز تیم دانشگاه فرهنگیان، تیم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و تیم دانشگاه آزادشهر موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار