همراه با تشییع پیکر شهدای مدافع حرم صورت می‌گیرد
اجتماع عظیم عزاداران حسینی همزمان با اربعین همراه با تشییع پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 16 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم اجتماع عظیم عزاداران حسینی در مسجد مقدس جمکران با عنوان «مع امام منصور» در روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

این برنامه‌ با حضور خیل کثیری از عزاداران حسینی در روز اربعین از ساعت 15:30 با تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود و به طرف مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد یافت.

پس از تشییع پیکر شهدا تا صحن جامع مهدوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی از اساتید حوزه علمیه سخنرانی می‌کند و سپس حاج رضا عاصی به مداحی و ذکر مصیبت سید الشهدا(ع) خواهد پرداخت.

همزمان با این مراسم، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه‌هایی برای اقشار مختلف مردم تدارک دیده که در صحن‌ها و رواق‌های این مکان مقدس به اجرا خواهد رسید.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط خادمان این مکان مقدس و ارائه خدمات رفاهی به عاشقان امام زمان(ع) نیز در این روز به همت خادمان بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران صورت خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار