سردار ریحانی در دیدار با امام جمعه کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اعلام بیان ایستادگی در جانفشانی برای حفظ نظام، گفت: امروز آهنگ رشد انقلاب با انقلابی ماندن و خدمت کردن شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۳۳۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان سپاه و استان با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: هفته بسیج در سراسر استان با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج پرچمدار حرکت‌های انقلابی است، گفت: امروز مدیران و فرماندهان بسیجی بار دیگر با   آرمان‌های امام راحل و رهبری تجدید پیمان می‌بندند که ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار دادن فرهنگ انقلابی ماندن، ادامه داد: امروز اعلام می‌کنیم همچنان ایستاده‌ایم و در جان‌فشانی درنگ نمی‌کنیم، چرا که بسیج  پرچمدار عدم تبعیت از دشمنان شده و این مهم در میان بسیجیان به یک فرهنگ تبدیل شده است.

ریحانی به پایبندی به ارزش‌ها و اعتقادات اشاره کرد و گفت: تا زمانی که براساس ارزش‌ها و اعتقادات حرکت کنیم در همه زمینه‌ها رشدی روزافزون خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز آهنگ رشد انقلاب با انقلابی ماندن و خدمت کردن شتاب می‌گیرد، گفت: در بحث خدمتگزاری و محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار