سخنگوي شركت گاز خراسان رضوی:
سخنگوي شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش برف و كاهش دماي زود هنگام در شهرها و روستاهاي استان گفت: نيازمند مشاركت و همكاري رسانه‌ها در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ايمن گاز طبيعي هستيم.
کد خبر: ۳۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 21 November 2016
به گزارش تابناك رضوي رضوی، محمد ایمانی فر پيرامون اهميت و نقش رسانه‌ها در مصرف بهینه و ايمن گاز طبيعي اظهار كرد: رسانه‌ها نقش مهمی در روشنگري مسائل مهم جامعه دارند از همین رو می‌تواند بر مخاطب خود اثرگذاری ویژه‌ای در انتقال مطالب داشته باشد.
وی به نقش اصحاب رسانه و قلم در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و ايمن گاز اشاره کرد و گفت: رسانه‌ای در میان مردم اثر گذار است که بتواند فرهنگی را در راستاي توسعه و افزايش توان ملي جريان سازي كند.
ایمانی فر عنوان کرد: در آستانه فصل سرما قرارداریم که به تبع آن شاهد کاهش چشم گیر دما و افزایش مصرف گاز خواهیم بود، این زمان است که رسانه‌ها بایستی يكي از کارکردهاي اصلی خود يعني فرهنگ سازی مصرف بهینه و ايمن را براي مردم تبيين كنند تا از اين مسير زمينه سلامت جامعه  نيز فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با نفوذ کلامی خود بایستی افکار عمومی را به سمت صرفه جویی در مصرف گاز پیش ببرند، گفت: يكي از راهكارهاي تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی بهره گيري از قلم اصحاب رسانه و هدايت مردم به سمت صرفه جویی مصرف گاز است.
وي تاکید و التزام مكرر به مصرف بهینه انرژی توسط اصحاب رسانه را مصداق امر به معروف دانست و خاطرنشان كرد: اصحاب قلم بایستی به جهت حفظ اين نعمت خدادادي وظيفه هدایت گري جریان صرفه جویی و بهينه سازي گاز طبيعي را عهده دار شوند.
ایمانی فر گفت: خواسته ما از رسانه‌‌ها این است که در ماه‌هاي سرد پيش رو، آموزش جامعی از شيوه مصرف بهینه و ايمن گاز را در اختیار مردم قرار دهند تا بتوانیم در کنار یکدیگر زمستانی گرم و دلنشين را پشت سربگذاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار