مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که در فصل سرما به هیچ عنوان شاهد قطعی گاز خانگی نخواهیم بود.
کد خبر: ۳۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 21 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سیروس شهبازی روز دوشنبه اظهار داشت: آمادگی لازم برای تامین گاز استان کرمانشاه در فصل سرما ایجاد شده است.
وی افزود: در صورتی که با فرا رسیدن فصل سرما میزان فشار گاز مصارف خانگی کاهش پیدا کند، گازرسانی به بخش های تجاری و صنعتی محدود خواهد شد تا گاز مورد نیاز بخش های مسکونی تامین شود.
وی با اعلام اینکه خط لوله جدید گاز استان کرمانشاه به زودی به بهره برداری می رسد، گفت: احداث این خط لوله تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل نهایی خود را سپری می کند.
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه افزود: این خط لوله 30 اینچی، از خط لوله ششم سراسری گاز انشعاب می گیرد و گاز آن را به شبکه گاز رسانی استان کرمانشاه تزریق می کند.
شهبازی تاکید کرد: با بهره برداری از این خط لوله هیچ مشکلی برای تامین گاز استان وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته مصارف خانگی گاز محدود نشد، گفت: در زمستان های گذشته برای تامین مصارف خانگی، گاز رسانی به صنایع و بخش های تجاری محدود می شد اما با بهره داری از خط لوله جدید، به نظر می رسد که نیازی به محدود کردن مصارف صنایع و بخش های تجاری در فصل سرما نباشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، بر لزوم توجه بیشتر مردم به رعایت موارد ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز در آستانه فصل سرما تاکید کرد و اظهارداشت: خانواده ها باید با صرفه جویی از هدر رفت این نعمت خدادادی جلوگیری کنند.
شهبازی پیش تر اعلام کرده بود که تا بهمن ماه امسال 200 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
به گفته وی هم اکنون در مجموع 545 روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح گازرسانی به 634 روستای دیگر در استان کرمانشاه با میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار