مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه خواستار شد
مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه خواستار استفاده از روش‌های نوین علمی و توصیه‌های تربیتی دینی برای اصلاح برخی ناهنجاری‌ها در مهدهای کودک شد.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 22 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی ظهر امروز در همایش روز جهانی پیشگیری از سوء رفتار با کودکان اظهار داشت: به‌کارگیری طلاب در مهدهای کودک استان کرمانشاه لازم است.

وی توجه به مباحث دینی و ارزش‌های انقلابی به فراخور شرایط سنی کودکان در مهدهای کودک را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش و پرورش نخبه‌های خوبی دارد که می‌تواند برای تعلیم و تربیت کودکان در مدارس و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار بگیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه شیوه تعلیم و تربیت باید برای پرورش فرزندان در نظام آموزشی مفید و اثربخش باشد، عنوان کرد: هزینه کردن برای تعلیم تربیت دانش‌آموزان ضروری است و به‌نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است، چراکه همین نسل جدید آینده کشور را می‌سازند.

این مسؤول خواستار صرف هزینه‌های مناسب و مورد نیاز در مهدها برای اجرای هر چه بهتر شیوه‌های آموزشی بر مبنای دانش نوین و اصول مذهبی شد و خاطرنشان کرد: برخی نکات نامطلوب در مهدهای کودک آموزش داده شده که همین موضوع موجب نارضایتی والدین شده است و باید برای رفع آن با استفاده از روش‌ها نوین علمی و توصیه‌های تربیتی دینی و الهی قدم‌های جدی برداریم.

موسوی استفاده از نرم‌افزارها و کتاب‌های آموزشی خاص در مهدهای کودک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فراگیری علم در کودکی همچون نوشتن بر سنگ ماندگار است و بهزیستی می‌تواند در زمینه آموزش به کودکان به‌صورت صحیح وارد عمل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار