مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) کرمانشاه:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه بازتاب ترویج فرهنگ بسیج در رسانه‌ها را یکی از اقدامات مهم برای تقویت بسیج دانست و گفت: فناوری‌های نوین موجب ایجاد تحول شده است.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی‌راد اظهار داشت: برای تقویت بسیج باید اقدامات لازم انجام شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه بازتاب ترویج فرهنگ بسیج در رسانه‌ها را یکی از اقدامات مهم برای تقویت بسیج دانست و گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها تاثیرگذار است.

این مسؤول شرایط کنونی را متفاوت‌تر از زمان گذشته عنوان کرد و ادامه داد: فناوری نوین موجب ایجاد تحول شده است، لذا رسانه‌ها محور اصلی مباحث روشنگری محسوب می‌شوند.

یوسفی‌راد به انتشار 10 درصد اخبار در گذشته اشاره کرد و افزود: امروزه 95 درصد اخبار منتشر و پنج درصد باقی‌مانده نیز با تاخیر منتشر می‌شود، که این خود منجر به انفجار اطلاعات می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر روشنگری رسانه‌ها نبود بعضی از حاکمیت‌ها مردم را فریب می‌دادند، یادآور شد: اطلاع‌رسانی به امور با نقش‌آفرینی صاحب رسانه‌ها محقق می‌شود و همگان را در جریان اقدامات انجام گرفته قرار می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار