فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: بسیجی واقعی با عشق، ایمان و اعتقاد خدمت‌گزار نظام است و با حفظ روحیه انقلابی تکلیف خود را در راستای حفظ آرمان‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شناسد.
کد خبر: ۳۳۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،جهانگیر کریمی امروز با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل معتقد بود که کشور در برابر توطئه‌های دشمنان نیازمند یک نیروی راهبردی و استراتژیکی است، ادامه داد: در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر 1358، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید20 میلیون ارتش داشته باشد.

این مسؤول بسیج را حلقه اتصال بین حاکمیت، نظام و بدنه مردم عنوان کرد و گفت: این شجره طیبه در همه امورات از جمله بلاهای طبیعی هم‌مانند سیل، زلزله، طوفان و... در جنگ و تهدیدهایی علیه کشور حضوری فعال و با اراده دارد.

کریمی نخستین اقدام بسیج را در زمان جنگ‌ تحمیلی دانست و یادآور شد: بسیج یک نیروی راهبردی، انقلابی، کارآفرین، معتقد به نظام در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و در این راه با خون خود درخت نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی درباره بسیجی واقعی، تصریح کرد: امام راحل فرمودند «بسیجی واقعی حضرت علی(ع) است که تمام وجودش را برای اسلام گذاشت»، لذا بسیجی واقعی با عشق، ایمان و اعتقاد خدمتگزار نظام است و با حفظ روحیه انقلابی تکلیف خود را در راستای حفظ آرمان‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شناسد و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

 فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره شعار امسال هفته بسیج «بسیج، انقلابی و خدمت‌گزار»، بیان کرد: در تقویم روز شمار هفته بسیح امروز«بسیج، انقلابی‌گری و کارآفرینی» نامگذاری شده است، که خدمات بسیج سازندگی در این روز به تصویر کشیده می‌شود.

این مسؤول یکی از وظایف مهم بسیج را محرومیت‌زدایی و اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج در این راستا با ایجاد طرح‌های مشاغل خانگی، کارگاه‌های کوچک، ارائه تسهیلات‌و...  یک خدمت بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغال از خود بر جای می‌گذارد.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی هفته بسیج از 30 آبان‌ماه شروع و تا 6 آذرماه ادامه دارد، گفت: روز نخست هفته مبارک بسیج مصادف با اربعین حسینی بود که بسیجیان در مراسم ویژه اجتماع عظیم اربعین حضوری باشکوه داشتند.

وی به برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با محوریت بسیج سازندگی اشاره و بیان کرد: همایش ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیجی، ایجاد موکب‌های مختلف برای استقبال از زوار ابا عبدالله ‌الحسین(ع)، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، افتتاح پروژه‌های عمرانی که توسط مهندسی بسیج ساخته شده است و... از برنامه‌های مهم هفته بسیج بوده است.

 فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه به همایش شکوه پایدار با حضور سازمان یافته نیروهای بسیج در گردان‌های امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، امام علی(ع)، کوثر و عاشورا در روز جمعه پنجم آذرماه اشاره کرد و گفت: بسیجیان در این روز در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه ویژه‌ای را برگزار می‌کنند و سپس در میعادگاه نماز جمعه حاضر می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار