رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: با توقیف یک دستگاه تریلی توسط ماموران پلیس این استان 15 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۳۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد روز گذشته این وسیله را که از شرق کشور عازم کرج بود برای بازرسی و بررسی مدارک متوقف کردند.
وی گفت: با توقیف این تریلی و در بازرسی انجام شده این مقدار برنج خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی کشف و تحویل گمرگ استان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شدند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان ضمن توقیف یکدستگاه کامیونت ایسوزو 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ سیدرضاصادقیان افزود: ماموران پلیس این شهرستان از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی گفت: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بکارگیری گشت های نامحسوس خودروی متهم را هنگامی که قصد انتقال سوخت قاچاق با یک دستگاه کامیونت ایسوزو را داشت در کمربندی اردکان متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به اداره آگاهی استان معرفی شد.
***
مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق کالا، یکدستگاه موتورسیکلت قاچاق دیار 650 سی سی و سه هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان این مطلب افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق دهمین مرحله از طرح سراسری با اولویت مبارزه با کالای قاچاق را به مدت دو روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
سرهنگ فرهادبیگلری تصریح کرد: در اجرای این طرح که با کلیه توان و امکانات انجام شد مأموران آگاهی شهرستان، موفق به کشف این موتورسیکلت دیار 650 سی سی به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال و سه هزار نخ سیگار قاچاق شدند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران دایره چهارم اداره مبارزه با سرقت خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی افزود: در پی وقوع سرقت از مغازه ها در سطح شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره چهارم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده و با انجام کار فنی و پلیسی دو سارق این پرونده را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
***
رئیس پلیس راهور استان از توقیف یک دستگاه سواری پژو 206 با 21 میلیون و 600 هزار ریال خلافی معوقه توسط ماموران پلیس راهور شهرستان اردکان خبر داد.
سرهنگ منصورجمشیدی درباره این خبر گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان اردکان هنگام گشت زنی و کنترل وضعیت ترافیک شهر یک دستگاه سواری پژو 206 را به علت تخلف هنگام رانندگی متوقف کردند.
جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نسبت به تسویه حساب خلافی معوقه خودروی خود اقدام کنند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف یک دستگاه بنز آکسور و کشف 91 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضاصالحی گفت: ماموران پلیس این شهرستان هنگام کنترل محور مواصلاتی خاتم- یزد این بنز را که از جنوب شرق کشور عازم البرز' بود متوقف کردند.
صالحی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون این تعداد گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی با بیان اینکه دام های کشف شده به قرنطینه دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این دامها را بدون داشتن مجوز دامپزشکی از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع در البرز را داشتند که توسط ماموران پلیس این شهرستان شناسایی و محموله دام قاچاق توقیف شد.
***
رئیس پلیس آگاهی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار و کشف بیش از 11 هزار عدد شیرآلات خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس استان ضمن کسب اطلاع از ورود یک محموله قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار داده و در یک عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه تریلی اسکانیا را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی این تعداد انواع شیرآلات خارجی قاچاق فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه ماموران در این خصوص دو متهم را نیز دستگیر کردند افزود: متهمان این محموله را از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و دپو در یک انبار در یزد را داشتند که در محورهای ورودی استان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم پلیس به شمار می رود.
***
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از توقیف سه دستگاه خودرو با 62 میلیون 250 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمدکمالی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان در اجرای طرح شد آمدی و در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری سمند با مبلغ 14 میلیون و 800 هزار ریال جریمه پرداخت نشده، اتوبوس ولوو با خلافی 28 میلیون و 800 هزار ریال و همچنین سواری پژو را با 18 میلیون و 650 هزار ریال جریمه معوقه توقیف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس راهور شهرستان ابرکوه، هر سه دستگاه خودروی متخلف را پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نبوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
با ید خدمت عزیزان نیروی انتظامی هرکان عرض کنم که ای کاش تمرکز خودتان را به متوقف نمودن خودرو هایی که در مسیر اردکان نایین اقدام به قاچاق انسان می نمایند معطوف نمودید چرا که در این صورت صفحات زیادی جهت انعکاس عملکرد برخورد و نتیجه حاصله وجود داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار