مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: به دنبال بارش های دیشب و امروز برخی مسیرهای کوهستانی برفگیر استان یزد بسته شده است.
کد خبر: ۳۳۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 25 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن صادقیان  با اعلام این خبر گفت: مسیرهای کوهستانی و روستایی در شهرستان های تفت و مهریز مانند مسیر سخوید، کنج کوه و تنگ چنار به دلیل بارش زیاد برف بسته شده و راهداران استان هم اکنون برای جلوگیری از بسته شدن مسیرهای شریانی استان با انجام عملیات نمک پاشی و برفروبی تلاش می کنند.
وی افزود: هم اکنون اکیپ راهداری شهرستان مهریز در حال نمک پاشی دوباره مسیر مهریز انار در محدوده گردنه کرمانشاهان است.
صادقیان یادآور شد: راهداران استان، حدود 14ساعت متوالی است که با انجام عملیات راهداری زمستانی، نمک پاشی و برفروبی، راه های استان را باز نگه داشته اند.
***
بر اساس اعلام برخی شاهدان عینی به دنبال بارش برف در شهرستان تفت امشب حدود 15 دستگاه خودرو در مسیر جاده اسلامیه به فیض آباد در محور یزد به شیراز در محدوده شهرستان تفت با هم برخورد کردند که این تصادف زنجیره ای تلفات جانی درپی نداشت.
در این تصادفات یک دستگاه تریلر قیچی کرد و یک دستگاه آمبولانس امداد رسان نیز در اثر لغزندگی واژگون شد که یک مصدوم برجا گذاشت.
امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه توسط دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران، راه‌های شریانی استان باز است اما تردد در مسیر مهریز- انار در محدوده گردنه کرمانشاهان و در مسیر یزد - شیراز محدوده گردنه علی آباد به دلیل شیب مسیر و استفاده نکردن برخی رانندگان از زنجیر چرخ به کندی انجام می شود.
بارش برف از ساعات پایانی دیشب در برخی مناطق استان یزد آغاز شدهکه هم اکنون در برخی مناطق استان به خصوص مناطق ییلاق و مرکز استان تداوم دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار