سردار ریحانی:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه توان و قدرت بسیجیان را موجب هراس دشمنان عنوان کرد و گفت: بسیج بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۳۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 25 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز در اجتماع بزرگ مدافعان حرم و نیروهای مسلح در کرمانشاه، اظهار داشت: بسیج امروز یک نیروی کارآمد و قوی است که در عرصه‌های مختلف خدمات و برکات بسیاری به‌دنبال داشته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به قدرت بسیج در قالب گردان‌های امام حسین(ع)، بیت‌المقدس و امام علی(ع)، ادامه داد: بسیج امروز بازدارندگی و توان بالایی دارد و در مقابل هر گونه تهدید دشمن ایستاده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از بصیرت و توانمندی بسیج عصبانی هستند و برای ضربه زدن به نظام اسلامی توطئه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی می‌کنند، عنوان کرد: دشمنان در طراحی دسیسه‌های شوم خویش متوجه این قدرت و اثرگذاری هستند.

ریحانی توان و قدرت بسیجیان را موجب هراس دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد که این موضوع در قرآن کریم بیان شده است و گفت: پنجم آذر ماه مصادف با فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است و امروز به برکت دوراندیشی امام(ره) بسیج به چنان توانمندی دست یافته است که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حقیقتی شبیه به افسانه‌ها است.

این فرمانده ارشد نظامی یکی از برکات بسیج را الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه عالم از فرهنگ بسیج عنوان کرد و افزود: امروز بسیج بستر حرکت‌های آزادی‌خواهانه و مقابله با حاکمان ظالم در جهان را ایجاد کرده و الگوگیری از فرهنگ بسیج موجب صدور فرهنگ بسیج شده است.

وی وجود تفکر بسیجی و فرهنگ بسیج در کشور را موجب ناکام ماندن دشمنان از دست یافتن به دسیسه‌های شوم خویش بیان کرد و متذکر شد: بسیج بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، دوران دفاع مقدس اوج دوران شکوفایی و تجربه‌اندوزی بسیج در عرصه‌های مختلف بود و سپس در سال‌های بعد نیز در دوران سازندگی و سایر عرصه‌ها نیز اثرگذار و بابرکت بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار