۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال انجام می‌شود؛
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت:‌ فاز دوم مجتمع آبدرمانی «وله‌زیر» مشگین‌شهر با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 10 May 2015

وی گفت: تاکنون برای اجرا و بهره برداری از دو فاز این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که 3 میلیارد تومان آن مربوط به فاز دوم بوده و توانسته‌ایم در این حوزه شرایطی را فراهم آوریم تا شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگران و مسافران در این منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر فاز دوم مجتمع تفریحی و آبدرمانی وله‌زیر را شامل کمپینگ اقامتی و استخر سرپوشیده دانست و تصریح کرد: این مجتمع که در 8 کیلومتری جنوب مشگین‌شهر واقع شده با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری توان جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران را دارد.


امامی با اشاره به آبگرم معدنی وله‌زیر بیان کرد: این آبگرم که از آب‌های گرم معدنی ایلاندو تامین می‌شود دارای 3 استخر آبدرمانی مجرا بوده که با توجه به این ظرفیت مسافران زیادی این منطقه را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و در کنار استخرهای این منطقه از امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی این منطقه نیز بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از افتتاح پل معلق مشگین‌شهر در روز 25 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: آئین افتتاح این پل که بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه بوده با حضور مسئولان کشوری و استانی همزمان با دومین همایش سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر برگزار شده و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار