فرماندار خلخال گفت: سرشماری یک ظرفیت برای کشور است و کیفیت در سرشماری حرف اول را می‌زند.
کد خبر: ۳۳۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 27 November 2016

فریدون بابایی اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 یک ظرفیت آماری مطلوب برای کشور بود و کیفیت استخراج اطلاعات نقش مهمی در سرشماری دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال با اشاره به نتایج کسب شده در سرشماری در مرکز شهرستان و سایر بخش‌های خلخال گفت: کیفیت سرشماری مد نظر فرمانداری شهرستان بود که این اقدام با تلاش شایسته سرشماران و کارشناسان فنی و اجرایی در ستاد سرشماری شهرستان خلخال محقق شد.

بابایی گفت: اگر دقیقا آماری از مهاجرفرستی، آماری از بیکاری داشتیم مطمئنا خیلی راحت برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل‌ها پیش رو بود که همین کار سرشماری برای استخراج همین آمارهاست و آمارهایی که در برنامه‌ریزی برای توسعه و گسیل خدمات نیاز است از همین سرشماری استخراج می‌شود.

رئیس ستاد سرشماری شهرستان خلخال با اشاره به کسب رتبه اول سرشماری اینترنتی در شهرستان خلخال در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: در سرشماری حضوری خانه به خانه آمارها دقیق‌تر از اطلاعات اینترنتی است و این در حالی است که مامور سرشماری تلاش می‌کند تا اطلاعات دقیق و با کیفیت را از خانوار بگیرد.

بابایی با تقدیر از سرشماران و کارشناسان ستاد سرشماری شهرستان خلخال و خبرنگاران گفت: سرشماری یک علم است و دقیق‌ترین علم در برنامه‌ریزی است.

فرماندار خلخال از تجلیل 35 نفر از کارشناسان و سرشماران و همکاران و عوامل اجرایی فرمانداری شهرستان خلخال خبر داد و گفت: به مراتب زحمات انجام شده در سرشماری بالاتر و بیشتر است و باید در تقویت کارگروهی تمرین بیشتری درآینده انجام گیرد.

در مراسم برگزار شده اختتامیه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 از حمد‌الله نقیب مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سرشماری و سعید نباتی مسئول حراست فرمانداری و نماینده حراست در سرشماری و از سرشماران با اهدا لوح از سوی فرمانداری خلخال تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار