خانواده شهید رحیم یونسی 6 ماه از فرزندشان بی خبر بودند و هر کس را می‌دیدند جویای حال او می‌شدند و فکر می‌کردند که شهید شده است.
کد خبر: ۳۳۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 01 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی فرماندار آبیک به همراه حسن نظافتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک، غلامرضا اخلاقی بخشدار بخش مرکزی و مشاور امور جوانان و رسانه فرمانداری این شهرستان چهارشنبه شب با مادر شهید رحیم یونسی این شهرستان دیدار کرد.

این مادر شهید با بیان اینکه فرزند شهیدش از 12 سالگی در مسجد ابوالفضل العباس (ع) شهر دزفول  فعالیت می‌کرد، از خاطرات فرزند شهیدش اینگونه نقل کرد: مادر؛ به من تفنگ دادند و مانور می‌رویم. به مارک روی جیب لباسش بر روی آن نامش نوشته شده بود، اشاره کرده بود و به مادرش گفته بود که به وی افتخار کند.

عذرا اکبری با بیان اینکه از سال 59 در آبیک ساکن است، افزود: زمانی که به فرزندم گفتم درست را می‌خواهی چکار کنی؟ در پاسخ گفت که یک طوری می‌شود؛ این پسر کلاه به سر و تفنگ به دست است که می‌تواند زن و بچه‌ها را حفظ کند.

شهید گرانقدر رحیم یونسی به مادرش گفته بود که باید شیرش را حلال کند چون می‌خواهد دینش را ادا کند حتی بیان کرده بود که هر گاه خبر شهادتش آمد مادرش جیغ نکشد و گریه نکند و اجازه ندهد دشمن خوشحال شود.

مادر این شهید هم به وصیت فرزندش عمل کرده بود و پس از 40 روز لباس مشکی را از تنش در آورد.

به گزارش فارس، خانواده شهید یونسی 6 ماه از فرزندشان بی خبر بودند و هر کس را می‌دیدند جویای حال او می‌شدند و فکر می‌کردند که شهید شده است.

روزی مادرش او را در نزدیک منزل دید که لنگان است اما به مادرش نگفت که ترکش خورده و در این 6 ماه  در بیمارستانی در مشهد مقدس بستری بوده است.

مادر شهید اضافه کرد: پس از این ماجرا رحیم یک ماه زیر دست پدرش که در بنایی مشغول به کار بود که شبی آمد و گفت که قصد دارد لباس‌ها را به مسجد برده و تحویل دهد.

اکبری افزود: دیدم که درحال واکس زدن پوتین‌ها است و شناسنامه‌اش هم در کمد نبود؛ در این هنگام ساکش را گرفتم اما از پشت‌بام فرار کرد.

9 روز به عید نوروز سال 64 مانده بود که فرزندم رحیم در سن 17 سالگی به عنوان دانش‌آموز بسیجی در جزیره مجنون به شهادت رسید. هر وقت پسرم به منزل می‌آمد می‌گفت که من سعادت ندارم شهید شوم اما شهادت نصیبش شد.

گفتنی است، مسؤولان شهرستان آبیک با حاتم ساریجلو جانباز 30 درصد از جانبازان شهرستان آبیک نیز دیدار کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار