استاندار کرمانشاه:
رازانی: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص واگذاری پروژه ها به سرمایه گذار بخش خصصی ضعیف بوده و پروژه های واگذاری ما نسبت به دیگر استان ها صفر است.
کد خبر: ۳۳۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 03 December 2016

به گزارش تابناک، دکتر اسدالله رازانی در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن تدبیر استانداری تشکیل شد با بیان اینکه دو مصوبه جدید برای استان تصویب شده گفت: در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه مبلغ 130 میلیارد تومان جهت پروژه های جدید، همچنین در سفر هیئت دولت 90 میلیارد تومان برای کمک به استان در زمینه حوادث غیر مترقبه تصویب شد که از این مبلغ 60 میلیارد تومان مربوط به سرمازدگی شهرستان سنقر و 30 میلیارد تومان نیز جهت مقابله با حوادث ناشی از سیل و نظیر آن اخنصاص می یابد.

استاندار با اشاره به اختصاص بودجه ای با اعتبار 1050 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه گفت: سازمان بودجه و برنامه ریزی و معاونت عمرانی استانداری باید پیگیر تخصیص و وصول هرچه سریعتر این اعتبارات باشند.

وی با ابیان اینکه لایحه بودجه سال 96 در آخرین روزهای تدوین است، گفت: باید از طریق نمایندگان حاضر در مجلس شورای اسلامی جهت افزایش اعتبارات مربوط به استان کرمانشاه اقدام کنیم.

رازانی افزود: دولت موافق این روش نیست امااین لابی غیررسمی همواره وجود داشته و از مسئولین دستگاه‌ها می خواهیم از این طریق در جهت افزایش اعتبارات استان تلاش داشته باشند.

استاندار با بیان اینکه یکی از رویکردهای جدی دولت بحث واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی است و در همین راستا بیش از هزار پروژه در کشور به بخش خصوصی واگذار شده ، گفت: متاسفانه سهم استان از این تعداد پروژه تقریبا صفر است و عملا هیچ پروژه‌ای در استان به بخش خصوصی واگذار نشده است.

 وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان، خواستار جدیت مدیران دستگاه هایی اجرایی برای واگذاری پروژه ها به سرمایه گذار بخش خصوصی شد و افزود: عملکرد استان در سطح کشور قابل قبول نیست   و ما در نظر داریم که بحث واگذاری پروژه ها به سرمایه گذاران خصوصی حتی در استانداری نیز انجام شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار