استاندار کرمانشاه:
رازانی گفت: کرمانشاه در مرکزیت غرب کشور قرار داشته و یک شهر مهم منطقه ای است اما متاسفانه همه این استعداد ها جای خود را به رکود اقتصادی در آن داده اند و هدف ما رساندن کرمانشاه به شکوه مرکزیت منطقه است.
کد خبر: ۳۳۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 04 December 2016

به گزارش تابناک، استاندار در نشست مشترک با نمایندگان اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت یک جامعه به همکاری همه نهاد ها با یکدیگر بستگی دارد گفت: اساس روابط جوامع در عصر کنونی تعامل بوده و همه نهادها با همکاری و هم اندیشی برای پیشرفت جامعه شان تلاش کرده و در این راه حامی یکدیگر باشند.

دکتر اسدالله رازانی با بیان اینکه امروزه نیاز مردم متنوع تر است و مردم ایران مردمی تجدد طلب هستند، گفت: فروش نفت و بخش کشاوری و... دیگر نیاز 80 میلیون نفر جمعیت ایران را برطرف نمی کند و در این راستا باید بخش های خصوصی به میدان آمده و به دولت برای آبادانی ایران کمک کنند.

وی با اظهار اینکه دولت بازار را یکی از نهادهای ریشه دار در جوامع میداند، گفت: بازار یکی از نهادهای مورد اعتماد دولت و ملت است و باید برای رونق آن تلاش کرد.

رازانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی و جمعیت موجود در کرمانشاه گفت: کرمانشاه در مرکزیت غرب کشور قرار داشته و یک شهر مهم منطقه ای است اما متاسفانه همه این استعداد ها جای خود را به رکود اقتصادی در آن داده اند و هدف ما رساندن کرمانشاه به شکوه مرکزیت منطقه است.

استاندار افزود: همه ما باید جهت ارتقا جایگاه کرمانشاه قسم نامه امضا کرده و برای رسیدن به آن، ساماندهی صنوف را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

رازانی از آمادگی استانداری از تشکیل ستادی برای انتقال صنوف نامناسب با زیست شهری خبر داد و گفت: مدیریت ارشد استان این آمادگی را دارد و این ستاد با مسئولیت استاندار تشکیل میشود و باید هر 15 روز یکبار با برگزاری جلسات عملکرد خود را در خصوص پیشرفت این پروژه بیان کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار