پيکر پاک شهيد نظم و امنيت ستوان يکم «جواد مرادي» طي مراسم پرشوري با حضور مقامات استاني و لشکري و امت شهيدپرور و حزب الله در کرج تشييع خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 11 May 2015
به گزارش تابناک - البرز: ظهر روز گذشته استان البرز شاهد حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضایی بود.
اژه‌ای در این مراسم تاکید ویژه‌ای برای تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی برای تامین امنیت شهروندان داشت.
همزمان با حضور این مقام عالی‌رتبه قضایی به دنبال درگیری مسلحانه یک گروه از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با سارقان مسلح ستوان‌ دوم جواد مرادی یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نایل شد.
این حادثه ساعت 12 ظهر روز گذشته رخ داد و ماموران آگاهی استان البرز به یک دستگاه خودرو با چهار سرنشین مظنون شده و دستور ایست می‌دهند که راکبان این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار می‌کنند.
ماموران بلافاصله با استعلام متوجه می‌شوند که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و عملیات تعقیب و گریز را آغاز می‌کنند که پس از طی مسافتی در منطقه مشکین‌دشت در درگیری با متهمان، مامور ناجا به شهادت رسید.
نيروي انتظامي استان البرز طي اطلاعيه اي امت شهيد پرور و حزب الله استان البرز را به شرکت در مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد نظم و امنيت ستوانيکم «جواد مرادي» دعوت کرد.
در اين اطلاعيه آمده است: در پي شهادت ستوان يکم جواد مرادي در درگيري با سارقان مسلح ، پيکر مطهر اين شهيد نظم و امنيت ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 22 ارديبهشت ماه از محل مصلي شهرستان کرج به طرف امامزاده حسن(ع) بر دوش همرزمانش و مردم شهيد پرور استان البرز تشييع مي شود .
پيکر پاک اين شهيد گرانقدر پس از تشييع جهت خاکسپاري به زادگاهش در شهرستان فسا از توابع استان فارس منتقل خواهد شد.
خبرنگاران تابناک البرز شهادت این مامور خدوم نیروی انتظامی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (ع)، رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور استان البرز و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار