مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
کرمانشاه- مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ رشته ورزشی و ۴۸ هیئت استانی فعال ورزشی در استان کرمانشاه داریم.
کد خبر: ۳۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،مجتبی جوهری اظهار داشت: کرمانشاه از استان های ورزشی، قهرمان خیز و پهلوان خیز کشور است و پیشینه بسیار قابل قبولی در کشور داریم.

وی با بیان اینکه ورزش برند کرمانشاه است و اداره ورزش و جوانان با تلاش هیئات ورزشی معرفی و شناخته می شود، افزود: ۴۸ هیئت ورزشی و ۴۴۶ هیئت شهرستانی در استان داریم که با توجه به برنامه ریزی خوبی که برای این حوزه شده  متخصصان و پیشکسوتان خوبی در رشته های مختلف همواره موجبات شادی و شعف مردم را فراهم کردند.

جوهری در خصوص جایگاه استان کرمانشاه در ورزش کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت ورزش، استان ها به سه دسته تقسیم می شوند که استان ما بر اساس آیتم های وزارتخانه در گروه B قرار گرفته است.

وی با ادامه توضیحات افزود: در سال ۹۲ از میان بین ۱۱ استان گروه B رتبه استان ما نهم شد. سال ۹۳ رتبه را به جایگاه هفتم ارتقا دادیم و سال گذشته بر اساس فعالیت خوب هیئات بین ۱۱ استان رتبه اول را در بخش قهرمانی و  رتبه دوم را در بخش همگانی کسب کردیم و در مجموع بین ۱۱ استان گروه B دوم را بدست آوردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به امکانات مناسب رشته‌های همچون تکواندو در استان بیان کرد: شرایط و امکانات تکواندو در استان بی‌نظیر است و شاید بسیاری از هیئت‌ها آرزوی داشتن سالنی مثل خانه تکواندو را داشته باشند.

وی در خصوص بحث واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوص افزود: دستگاه های نظارتی متاسفانه تیغ دولبه است و بر ما فشار می‌آورند که سیستم سالن های ورزشی باید درآمدزا باشد.

جوهری با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ میلیون بدهی آب و برق و گاز مربوط به سالن‌های ورزشی استان به بار آمده، افزود: ما۱۰۰ رشته ورزشی فعال داریم و بیشتر این رشته‌ها با برنامه کار می کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر اساس تایید وزارتخانه از ادارات با برنامه است و ما برنامه ورزشی سالانه داریم که بر اساس آن فعالیت خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار