کد خبر: ۳۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 11 December 2016
به گزارش تابناک یزد،دوره آموزشی ساماندهی پرنده‌های بدون سرنشین غیر نظامی برای اولین بار در استان یزد توسط شرکت توسعه آسمان آترین ایساتیس مستقر در پارك علم و فناوري يزد برگزار شد.
 "عماد مرشدیان" مدیر عامل شرکت توسعه آسمان آترین ایساتیس یزد در خصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار كرد: اولین دوره آموزشی ساماندهی پروازهای غیرنظامی به صورت یک روزه برگزار شد که 40 نفر از علاقه‌مندان از استان‌های یزد، اصفهان، کاشان و کرمان در آن شرکت کردند.

وي ادامه داد: اصول ایمنی پرواز، مقررات هوانوردی و اصول فنی پرنده‌ها از محورهای مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

وی با اشاره به استفاده روز افزون از پرنده‌های غیرنظامی به ویژه در محیط های شلوغ و لزوم آشنایی با مقررات و اصول فنی پروازها، ارائه این آموزش ها را ضروری عنوان کرد.

مرشدیان افزود: کلیه کسانی که از پرنده‌های بدون سرنشین استفاده می‌کنند، موظف هستند که برای پروازهای خود مجوز لازم را داشته باشند و حضور در این دوره آموزشی برای اخذ مجوز پرواز ضروری است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به این که شرکت توسعه آسمان آتریس ایساتیس یزد نماینده اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در استان یزد است، در این دوره آزمون خلبانی نیز برگزار و به واجدین الشرایط، مدرک خلبانی از سوی اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران داده شد.

گفتنی است؛ شرکت توسعه آسمان آترین ایساتیس در زمینه سیستم‌های پروازی بدون سرنشین و نرم افزار خلبان خودکار، از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد مستقر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار