مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از باز پس گیری 700 هکتار زمین های تصرف شده منابع طبیعی در پلاک قلات سروستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 11 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرزاد بوستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با بیان اینکه در راستای برخورد با زمین خواران رای باز پس گیری برای این پرونده پس از 5 سال صادر شد، افزود: سال 1390 فردی با ترفند های مختلف و بدلیل اینکه اجرای مقررات ملی در پلاک قلات سروستان، موفق به اخذ حکم اثبات مالکیت دو دانگ از شش دانگ این پلاک به میزان 700 هکتار شده بود.
 
وی گفت: اداره منابع طبیعی شهرستان سروستان با همکاری و تعامل مرتعداران و دامداران این منطقه و با ارائه مستندات لازم مبنی بر ملی بودن این اراضی به این رای اعتراض کرد و پرونده به منظور پیگیری های بیشتر مجددا به دستگاه قضایی ارجاع شد.
 
بوستانی با بررسی و تحقیقات کارشناسی مشخص شد که رای مذکور در این دادنامه بدون اخذ استعلام از اداره منابع طبیعی صادر شده است.
 
وی با بیان اینکه این زمین ها در مالکیت یک شخص قرار گرفته بود، گفت: صدور این رای رضایت جمع کثیری از مرتعداران این منطقه را به دلیل فراهم شدن امکان اجرای طرح های مرتعداری در این اراضی به دنبال داشته است.
 
بوستانی از مردم خواست هر گونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی را به شماره تلفن رایگان 1504 فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.
 
مدیر کل منابع طبیعی فارس تصریح کرد: به جز این پرونده از ابتدای امسال تاکنون 800 هکتار از اراضی ملی استان در قالب 171 فقره پرونده رفع تصرف و خلع ید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار