انشقاق در جبهه اصولگرایان /
ترکیب اصلی هیئت رئیسه و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در مشهد این روزها از جمله مسائل مورد بحث و اختلاف نظر در بدنه اصولگرایان استان است در حالیکه صورتجلسه اخیر این جبهه در مورخه 6 آذر ماه جاری به امضای 12 تشکل پرجمعیت آن رسیده و توسط تابناک رضوی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این صورتجلسه با اشاره به دعوت از همه احزاب و شکلهای عضو با دستور کار تعیین اعضای هیئت رئیسه تاکید شده که می‌بایست با حضور دوسوم تشکلهای عضو رسمیت قانونی یابد.
 
 هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی چه کسانی هستند؟!
در قسمتی از این صورتجلسه یادآوری شده است: در سه مرحله برگزاری انتخابات هیئت رئیسه هیچ یک از نامزدهای تصدی عنوان رئیس جبهه موفق به کسب اکثریت آراء اعضای جبهه نگردیده بودند و نمایندگان 12 تشکل حاضر در جلسه بر برگزاری انتخابات مجدد تاکید داشتند.
 
بنابراین صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه با آرای مخفی و مکتوب اخذ شده و آقای سید جلال فیاضی با کسب 12 رای به عنوان رئیس جبهه و سید جواد رضویان و براتعلی خاکپور به عنوان نواب اول و دوم رئیس به ترتیب انتخاب شدند.

 همچنین حجت الله شریعتمداری و عبدالکریم نیرومند به عنوان منشی منتخب شدند.
 
هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی چه کسانی هستند؟! 
 
در این جلسه نمایندگان 12 تشکل اصولگرا مانند حزب موتلفه اسلامی استان ، جامعه اسلامی مهندسان و کارگران نیز حضور داشتند. 
 
گفتنی است تعداد تشکل‌های جبهه پیروان 18 مورد می‌باشد که طبق اساسنامه دو سوم تشکل‌ها می‌بایست در رای گیری مشارکت داشته تا رسمیت می‌یافت که در برخی جلسات پیشین چنین نبوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار