مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از اجرای 10 پروژه عام‌المنفعه با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل جمع‌آوری زکات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 08 February 2015
محمدحسین امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به احکام شرعی مصارف زکات در اجرای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه مانند مسجد، حسینیه، کتابخانه، دارالقرآن و تأمین نیاز معیشتی محرومان جامعه اظهار کرد: در سال جاری 16 میلیارد و 714 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری ‌شده است.
وی به هدف ویژه دولت و کمیته امداد برای کمک به معیشت و ازدواج جوانان نیازمند کشور اشاره و تصریح کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه در راستای مصارف عمرانی عام‌المنفعه و نیازهای محرومان همان منطقه هزینه می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید با اشاره به اختصاص مقام نخست استانی جمع‌آوری زکات احشام، نقدی، مستحبی و واجب به این شهرستان در سال‌جاری عنوان کرد: 3 میلیارد و 590 میلیون ریال از زکات جمع‌آوری‌شده در این شهرستان برای احداث و 7 میلیارد و 10 میلیون ریال به‌منظور مرمت و بهسازی مکان‌های عام‌المنفعه مانند مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم، دارالقرآن و... هزینه شد.
امیدی در پایان با اشاره به پلاک‌زنی 200 درخت و ثمره آن در دژکرد عنوان کرد: کلنگ‌زنی خانه عالم و دارالقرآن روستای جدول نوی حسن‌آباد با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیون ریال و بهره‌برداری از خانه عالم روستای آب‌باریک در دهه فجر امسال از محل جمع‌آوری زکات این شهرستان صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار